Welkom bij Uk & Puck!

Uk & Puck Kinderkleding

Winkelwagen (0)

Totaal: € 0,00

Je hebt (0) artikels in je winkelwagen

Veelgestelde vragen (FAQ)

  • In welke landen levert Uk & Puck?
    Uk & Puck levert in België en Nederland.

  • Hoe kan ik contact opnemen met de klantendienst?
    U kan ons bereiken via e-mail op info@uk-en-puck.be. We streven ernaar je vraag binnen de 24u te beantwoorden.

  • Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
    Binnen de 1 tot 2 werkdagen na ontvangst van de betaling versturen we het pakje, met behulp van Bpost in België, met behulp van PostNL in Nederland. De levertermijn komt gemiddeld op een 2 à 3 werkdagen, afhankelijk van het land waar de bestelling heen moet gestuurd worden.

  • Krijg ik een bevestiging wanneer mijn bestelling verzonden wordt?
    Je krijgt een bevestiging via e-mail wanneer je bestelling verzonden is. In die e-mail vind je ook een volgnummer dat je toelaat om de zending te volgen. Hou er wel rekening mee dat het activeren van het volgsysteem enkele uren kan duren.

  • Hoe kan ik mijn bestelling online volgen?
    In de bevestiging die je via e-mail ontvangt, staat een volgnummer. Door op dit volgnummer te klikken, kom je op de website van Bpost/PostNL terecht en daar kan je zien waar je pakket zich precies bevindt. Hou er wel rekening mee dat het activeren van het volgsysteem enkele uren kan duren.

  • Waarom moet ik verzendingskosten betalen?
    Op deze manier kunnen we jou op de hoogte houden van je levering via een volgsysteem. Hoe dan ook betaal je geen verzendingskosten voor bestellingen vanaf 35 EUR in België en Nederland.

  • Welke vervoerder zal mijn bestelling leveren?
    Bpost levert de bestellingen binnen België, PostNL binnen Nederland.

  • Welke betaalmiddelen kunnen gebruikt worden?
    In België kan je gebruik maken van Bancontact/Mister Cash, Visa, Mastercard en overschrijving. In Nederland kan je betalen via iDEAL, Maestro, Visa, Mastercard en overschrijving.

  • Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
    Zolang je nog geen e-mail van ons hebt ontvangen met de melding dat je bestelling verstuurd is, kan je een e-mail sturen naar info@uk-en-puck.be. Indien de bestelling reeds werd verstuurd, maak je best gebruik van onze retourprocedure. Hoe je daarvoor te werk gaat, lees je hier.

  • Als een product tijdelijk uit stock blijkt, wordt het mij dan toch al aangerekend?
    Van zodra je je order geplaatst hebt, zal er via de door je gekozen betaalmethode afgerekend worden, ook wanneer het om een product gaat dat niet op voorraad is. Zodra wij ons geïnformeerd hebben over de vermoedelijke leveringsdatum van dit product, nemen wij contact met u op.

  • Waarom is een product niet op stock?
    Het kan altijd gebeuren dat we van een bepaald product niet voldoende voorraad op stock hebben om alle bestellingen onmiddellijk te kunnen afhandelen. Dat kan zijn omdat het een item is dat ontzettend populair is en wij dan ook dienen na te bestellen.

  • Ik krijg een foutmelding wanneer ik een promocode probeer in te vullen.
    Stuur gerust een e-mail naar info@uk-en-puck.be zodat we dit voor je kunnen nakijken.

  • Ik weet niet zeker of mijn bestelling wel goed is doorgestuurd. Hoe weet ik dat ik mijn order met succes geplaatst heb?
    Op het laatste scherm van de uitcheckprocedure krijg je een ordernummer te zien en dat is het bewijs dat wij je bestelling goed ontvangen hebben. Je ontvangt ook nog een aparte bevestigingsmail nadat je je bestelling geplaatst hebt. Wanneer je ingelogd bent, kan je je bestelling ook terugvinden in onze webshop. Klik dan op ‘account’ om de details van uw bestelling te bekijken.

  • Hoe kan ik online mijn orderstatus nakijken?
    Log in op de webshop, klik op “account” om alle bestellingen in detail te bekijken.

  • Kan ik mijn pakket (of een deel ervan) terugsturen?
    Als je bestelling niet is wat er je er van verwachtte, dan kan je het terugzenden naar ons. Hoe je daarvoor best te werk gaat, lees je in onze retourprocedure.